Voxel Galaxy
Voxel Galaxy is set in a near-future world that is a blend of space and cyberpunk.
On the planet Voxel that resides in the far reaches of space, a rebel army struggles in their battle with the Voxel Empire who are plotting to rule the Milky Way itself.