WONDER BOY RETURNS REMIX
"Wonder Boy" was an arcade hit back in 1986, with its intuitive controls and polished game balance.
Join the adventure of a boy who's doing his best to save his girlfriend Tina -- updated with high-def anime-inspired visuals!
A new feature called the "Charge Shot" has been added to this latest incarnation, allowing you to destroy enemies with a gigantic stone axe!
We hope you'll enjoy "Wonder Boy Returns Remix," which has been not just faithfully reproduced, but in fact rearranged and greatly improved by Ryuichi Nishizawa.