Eight beautiful maidens are under threat of alien attack. Their lives and the fate of the world now rest in your hands. In this simple yet rewarding shoot’em up, take command of multiple ship types, each balanced for a different play style, and blast away clothing that’s been deeply infected by a deadly virus. Evade and destroy enemies as they feverishly work against you, team up in multiplayer or bravely battle alone to save the girl of your dreams.