The time has come to challenge yourself! Can you win this war?
At War Solution your calculation and logical thinking skills will be put to the test to solve puzzles and destroy enemies, but don't think that just being quick to solve puzzles to win the challenge, you will often have to equip yourself better or plot combat strategies to be able to win.
In War Solution, each Attack and Tower Machine has its own attributes that make all the difference in a fight where every second counts. In addition, some Attack Machines and Towers may have special abilities.