War Truck Simulator
Hello soldier, you are a representative of a special military group that operates on enemy territory! Get behind the wheel of a military truck for special tasks! There are many different missions ahead of you, saving defenseless and injured civilians, and taking part in armed conflicts! Hope you are ready. Get ready for challenging missions! Get in and gasp!