Warframe
With more than 30 Warframes, each fully customizable with their own unique abilities, you can create the perfect Warframe for you.
Katanas. Crossbows. Flamethrowers. Expand your Arsenal with more than 300 diverse Weapons, then modify each one to match your playstyle.
In the far-future world of Warframe, grotesque clones and capitalist machines dominate our solar system. Fight back against greed and corruption as you explore 18 worlds filled with techno-organic horrors.
You don’t have to work alone. Invite three friends or fight alongside the 38 million strong in our Tenno community.
Warframe is entirely free-to-play. With no barrier to entry, there’s nothing to stop you and your friends from joining our world. Welcome to the Origin System, Tenno.