Wargroove + Wargroove 2 Bundle
Return to the battlefield with both the critically-acclaimed original Wargroove and new sequel, Wargroove 2!
This bundle lets you purchase both Wargroove + Wargroove 2 games at a discounted price.
Take to the battlefield with Wargroove, a strategy game for up to 4 players! Choose your Commander and battle warring factions. Design and share maps, cut-scenes, and campaigns with editors and customization tools.
Embark on an all-new adventure in Wargroove 2, filled with unlikely friendships, unknown adversaries, and ugly revenge plots. Wage war against your foes with a cast of new Commanders and utilise their new tiered ‘groove’ ability system to sway the fight in your favour.