Warhammer 40,000: Dakka Squadron FLYBOYZ EDITION
Warhammer 40,000: Dakka Squadron FLYBOYZ EDITION is a dynamic, aerial shooter full of action and explosions where you take on the role of an aircraft pilot.
Perform barrel rolls, use boost or air brake to destroy the targets more precisely. Join one of the five available Ork Clans, gaining various bonuses. Stay tactical, attack swiftly and unpredictably, so the opponent cannot recover from defeat.