Warlock's Tower
Warlock's Tower is a retro puzzler with elegantly designed levels around one simple rule - one move equals one life lost. Playing as mailman Tim, you must brave the tower and its complex rooms of maddening puzzles, in a bid to reach the top and deliver a peace offering to the Warlock.