Warparty
WarParty is an old school RTS where players must gather resources to unlock new buildings, units and upgrades, with the goal of destroying all their opponents’ bases. Players can also control a powerful chieftain that they can shape by selecting talents when they expand their settlement.
These talents also offer new units or bonuses that can change the way players play.
They will have to be careful however, as wild dinosaurs and other tribes roam the map.