Warriors of the Nile 2
Building up on the original version's [Turn-based Strategy+Roguelite] framework, in Warriors of the Nile 2 you will once again experience iconic fast-paced, exhilarating combat. This time, you will lead warriors blessed by Egyptian gods and fight against the invading Roman army.
Choose your adventure route. Strategise and make preparations amidst ever-changing stage conditions, then move with precision as you fire away. Create a unique skill build by choosing from an array of skill tablets.
What's different from the original version is, in the new Warriors of the Nile squad, each character possesses a trademark skillset. Not only have attack modes changed, but the new feature-packed individual system will bring an all-new dynamic into the game.
Awaken the gods' blessings at key moments to unleash Miracle and turn the tides in your favour!