Water Blast Shooter - Wet Gun
Get ready to make a splash with Water Blast Shooter - Wet Gun! Dive into an exhilarating water gun showdown across multiple unique environments, from bustling poolside arenas to hidden water parks. Equipped with powerful water blasters, you’ll face off against rivals in a refreshing FPS adventure where quick reflexes and strategy are key.