Way of the Passive Fist
A mysterious figure known only as the Wanderer travels across the distant planet of Zircon V, a once prosperous mining colony that is now on the brink of destruction in the face of its dying star. By using the Passive Fist technique, the Wanderer can outlast any foe by deflecting their attacks and draining their stamina. With colonists disappearing and maniacs running wild, the Wanderer must stand firm, stay calm and fight for answers in this unique modern brawler!
Classic brawler action flipped on its head! Study your enemies' patterns and nullify their attacks with perfectly timed parries and dodges and let your enemies defeat themselves.