Weapon of Choice DX
Weapon of Choice DX is a high-energy, run 'n' gun where each playable character is unique with their own special weapon and abilities! Blast insane aliens, find new player characters, and choose between branching paths!
Hideous new creatures are popping up everywhere, and it's up to the Solus Operatives to grab their unique weapons and split some disgusting alien skulls!
Dynamically branching levels are tied together by an intriguing story with multiple endings, giving the player tons of replay-ability and chances to master each operative’s Weapon of Choice.