Westild's Law
Westild's Law offers dynamic shootouts where you must cleverly use every element of your arsenal to achieve victory. Throw dynamite to clear your path or send enemies flying, you can throw your weapon at your enemies to stun them when ammo runs low and then take their weapons. Also when the situation gets critical, activate "ultra-sense", slow-down time and enhance your abilities to showcase the true power of the hero.
Embark on adventures through 48 levels, each offering unique challenges. Prepare for epic battles where every step and every shot writes history in Westild's Law. Become a Wild West legend, restore peace and order in your town.