From the creator of Coffee Talk, in collaboration with Rolling Glory Jam the creator of Rage in Peace.
What Comes After is a experience, a heartwarming story, and a love letter to all of you who think you're a burden for other people.
Help Vivi finds herself through the journey that takes her to where people go after they died, to what comes after. Ride the train filled with the souls of the people, animals, and plants that are on their way to leave this world, and talk to them to learn about love, regrets, life, and death that haunt us every day until our time has come. All presented in a light-hearted way with a sprinkle of comedy and philosophy.