Where is Drake?
Have you ever looked at the pickture with many people to find one specific person and struggled to find them? Now, you can struggle more in a cozy story-driven clicking game where your goal is to find Drake, the pirate! At this time, you will have an HP bar and item to put on your character to see Drake or to uncover the horrors of the world around you.
In Where is Drake, your goal is to find Drake, the pirate among other imposters, and help him get rich and escape all his enemies!