White Eternal
Last winter, Simon's friend disappeared without a trace. There must be a good reason why people leave their mountain towns when snow starts to fall, and Simon wants to know why. Maybe, just maybe his friend is still out there somewhere.
White Eternal is a retro-inspired jRPG with turn-based battles. Lead a party of 4 through the cursed lands of winter and beyond, find allies to help you fight the creatures of the cold, and find a safe haven for all the lost souls you'll meet. Maybe then you'll stand a chance against the cursed cold.