In the year 2033, the nation saw a large-scale zombie outbreak.
『Who Is Zombie』 is a zombie apocalypse simulation game where the player must prevent zombies from entering the civilian shelter.
As the government's mass care shelters reached full capacity, people begin to seek help at nearby civilian shelters instead.
Interview the refugees, screen out the infected, and protect your shelter as a supervisor!