Wicce
A witch named Wicce was living with her daughter in a house standing in the deep forest.
One day, her daughter went on an errand but didn't come back even after the sun set on the horizon.
What she didn't expect to see was the town filled with people fallen by pandemic, and fiends letting out foul aura.