In humorous and often naughty action platformer Wife Quest, you’ll take the role of charismatic former warrior Mia as she sets off to battle the monster girls who keep kidnapping her beloved husband Fernando! Explore the lands surrounding your marital home in vibrant side-scrolling pixel art style, slashing through enemies and fearlessly navigating a wide variety of hazardous environments.
With each enemy boss she takes down, Mia gains new abilities to help her overcome the trials ahead. From goblins and witches to slimes and more, Mia will have plenty of monster girls to punish along the way, each with unique animations! There’s also an equipment shop, mini-games, gallery images to unlock and additional modes to discover that reward you with new skins for Mia. Will you help Mia defeat the dark elf Morganna and reunite her with Fernando?