Wild Seas
In Wild Seas, a 2D tower defense game, you play as a friendly crocodile who possesses a jewel that has been passed down through generations, protecting the nearby islands. Now, you need all the help you can get to combat the pirates who want to conquer everything in their path and steal the great jewel.
Will you be able to survive against these terrible and dangerous enemies and save your home?