Game introduction
Wildbus is a classic beat em up game in a retro-style with tons of weapons ranging from giant punch glove, mega drill, megaphone cannon or even dragons.
The Great Devastation was a massive war between huge enterprises and the government that lasted for more than a decade. When the war ended, Arrakis became shrouded in the dark clouds of despair as mutant monsters and bandits rose from the darkness to control the world, but people who believe in the light drive armed buses in the wilderness in search of the Promised Land of Light filled with the ultimate happiness...