Willy's Wonderland - The Game
Willy’s Wonderland – The Game is a 2.5D beat ‘em up game based on the cult film of the same name, in which a group of Animatronics come to life and slaughter people who dare visit Willy’s Wonderland.
Players take control of either The Janitor or Liv as they face the hordes of evil commanded by the nefarious Animatronics - Tito Turtle, Siren Sara, Arty Alligator, Cammy Chameleon, Willy Weasel and more!