Windosill
Explore a series of landscapes populated by objects and creature that come alive with your engagement. Push, pull, drag, toss, and spin your way through ten tactile puzzles—your curiosity will be rewarded by moments of surprise and delight. Designed to be completed in a single afternoon, Windosill is suitable for kids and imaginative adults alike.