Wing of Darkness
Unidentified flying objects referred to as Blankers have suddenly appeared, and the only weapon powerful enough to defeat them is the Held System.
Only a small number of exceptional young women are capable of operating Held Systems, and they have become known as Frauleins.
An all-new breed of aerial shooting game, Wing of Darkness is comprised of a number of key elements that set it apart from others in the same genre.
This high-speed 3D shooting game allows players to experience exhilarating battles in the sky, as well as a series of cutscenes depicting the growth of the main characters throughout the story.
The two main characters (voiced by well-known Japanese voice actresses) tell their own stories in order to give the player insight into the past.
Players can watch the mystery of Blankers and Frauleins unfold from their perspective.