Wira & Taksa: Against the Master of Gravity
Embark on a journey in search of Wira and Taksa’s Master. Harness the power of gravity to your advantage and overcome dangers on your way in this arcade platformer mixed with puzzle elements.
The titular character Wira is a powerful warrior wielding a massive hammer capable of defeating enemies standing in the way. On the other hand, Taksa is characterized by extraordinary speed and agility. It allows him to evade traps and overcome various time-based challenges.
Wira and Taksa share the same life pool. If you run out of lives, the level will restart. Keep an eye out for life tokens along your journey to increase the number of your attempts. Remember that monsters inflict minor damage, while traps such as spikes or flames will defeat the heroes instantly.