Witch's Garden
"Witch's Garden" is a fantastical romance adventure game created by Windmill Oasis, a renowned Japanese game developer specializing in beautiful girl games, to commemorate their 10th anniversary since the brand's establishment. This title is groundbreaking in the industry as it was the first to incorporate a dynamic pose art presentation system called E-mote, shaking up the industry upon its announcement and receiving numerous awards at the Beautiful Girl Game Awards.
"Witch's Garden" features the planning, original artwork, and character design by the famous artist ko-cha. Additionally, veteran scriptwriters Kyu Hosumi and Eiji Takashima collaborated on the scriptwriting. The game also boasts popular voice actors lending their voices to the characters. The theme song "Witch's Garden," sung by renowned singers Hiromi Sato and Faylan, was composed by the well-known music group Elements Garden and has gained recognition as a masterpiece.
Please note that the scenario text included in this game is available in three languages: Simplified Chinese, Traditional Chinese, and Japanese. English is not included, so please be aware of that.