Witcheye
Witcheye is a big, colorful, old-school platform adventure with a unique touchscreen control system that gives unparalleled control over the hero. Set off on an adventure as a mild-mannered witch who transforms into a flying eyeball of vengeance after a smarmy knight and wizard steal her spell ingredients. You'll guide her through 50+ levels, each containing something completely unique: tricky new enemies, mysterious new environments, and puzzling new secrets. These elements are brought to life with colorful, clean pixel art and a lively, head-bobbing original soundtrack.
Designer Peter Malamud Smith was the co-creator (with Charlie Hoey) of the viral hit The Great Gatsby For NES, and creator of the well-received mobile action puzzlers Satellina and Satellina Zero.