Wondershot
Enjoy a new "couch game" with your friends and family, presented by the publishers of the best-selling Astro Bears Party.
Hammer: You can dash over walls and ammos with this melee weapon. If you load the hammer, you will dash even further.
Endless (cooperation mode): battle with friends against waves of monsters. The map changes dynamically for each wave! You will have to survive Mages, Chargers, Supports, Ranged and Melee monsters.