Selected as a Polygon Essential for Wordle fanatics!
Can you use all of the letters in the 5x5 grid to make words disappear and clear the board? Word Forward isn’t about spelling the longest words or the most clever – it’s about using chess-like strategy to clear every tile and declare victory in 500 puzzles. It requires wits and cunning – Word Forward is a brain teaser that will really make you think!