Work from Home
Players act as workers who slack off behind their boss and pretend to work when their boss is around.
Appropriate allocation of "slacking" and "pretending to work" is the workplace survival rule in "Work from Home".
Use all the things you can reach in the workplace to slack off and have fun with colleagues.