The boxing world is at your fingertips in this streamlined and outrageously entertaining sports management simulation. Simpler interfaces and more straightforward decision-making deliver a tighter gameplay loop that keeps up the pace and your boxers in the action.
Build your fighters from the ground up and lead them to glory. Manage their training schedules, rest days, strength conditioning, and cardio sessions to create the best balance for your roster. Recruit promising amateurs, hire staff, advertise fights, and boost your boxers’ reputations. Keep your stable of fighters in top shape and they'll take you to the top —but mismanage them and you'll both be eating canvas!