World Class Champion Soccer
・It is fun to grow by introducing a deck system to soccer free kick and dribble games.
・Be the best player using the hairstyle, soccer balls, uniforms, soccer shoes, socks, coins, and other items of the deck system.
・In the FREE KICK VS. MODE, you shoot alternately with the opponent. Play considering the influence of the wind.
・In the FREE KICK SINGLE MODE, you level up by scoring many goals in time with one ball.
・In DRIBBLE SINGLE MODE, avoid obstacles as many as the target number and score a goal with a free kick.
Become a hero of victory with your own sensual play of soccer. Leveling up increases the player's individual skills and allows them to score goals with better free kicks and dribbles. Grow into a World Class and make your country win and raise the World Champions Cup!