World War: Battle of the Bulge
The Battle of the Bulge, one of the most famous battles in history, begins. Following the historic D-Day landings in Normandy (Operation Overlord), you can play a series of battles that took place during the winter months of December 16, 1944 to January 25, 1945 on the Western Front during World War II, the last major German offensive. It is a solo single player / FPS game set in World War II, favored by military enthusiasts. Be a hero on a battlefield full of gunfire and blood!
・At each stage, you have a mission based on the story. You can enjoy an exciting game.
In June 1944, the Allied forces successfully landed in Normandy and full entry to the European front.
However, the failure of Operation Market Garden and Belgium - heavily damaged in the Battle of Hürtgen Forest.
The Allies were in a difficult situation and Hitler gathered his troops on the Eastern Front and prepared a general offensive against the Allies.
The German soldiers remember their glorious past and look to the Ardennes on the Western Front.