World War: D-Day PART ONE
At each stage, you have a mission based on the story. You can enjoy an exciting game.
The landing operation is classified as a top secret. Allied forces are about to begin landing operations on five beaches in Normandy(Utah, Omaha, Gold, Juno, and Sword).