World War: Tank Battle
“World War: Tank Battle” allows you to participate in the battle by choosing the famous tanks of World War II.
Various tanks of the Allied Forces and Axis Forces can be selected and played, you can enjoy the fun of development and the joy of destruction by upgrading tanks to make them stronger.
・You can feel as if you are on the battlefield with booming shots, graphic effects, camera production and sound effects.
・You can destroy enemy tanks to obtain various goods and items, upgrade your tanks and purchase friendly tanks with them.
・【Battle】 You will enter the battle with the goal of clearing the Battle mission, and you can select the mission with the X button.
・If you clear each episode every time, your experience will increase and you can level up.
Participate as a tank driver in World War II, upgrade your tank and troops for victory and clear all missions.