Worm Jazz
Worm Jazz is a wriggly puzzler with a unique blend of game mechanics inspired by familiar classics. You take control of Mr. Mark, an earthworm with a particular fondness for smooth jazz and dapper headwear. Wiggle your way through intricate, mind-bending mazes filled with mines, wormholes and powerups! Are you able to gobble up all the food on each stage and reach the golden apple?