20 different characters to unlock and infinite levels guarantee you long hours of fun!
Worm Run is an exciting endless arcade game in which you move the worm right or left, trying to avoid obstacles standing in your way, break the blocks to achieve the goal, collect the worm body items to increase its length, collect coins to unlocks new worms and complete the levels.
20 different characters to unlock and infinite levels guarantee you long hours of fun!