In this Visual Novel, Yokoyama Naoya is a decidedly ordinary guy, but that wasn't always the case.
After failing to get into the university of his choice, Naoya puts his further education on hold to take a job at a quaint seaside cafe. There, he meets two cute waitresses, and he becomes more intimately involved in their lives than he anticipated.
Help Naoya work at the cafe and romance multiple beautiful girls who are available.
Will you fancy Naoya’s long-lost childhood friend Ichigo, the bossy and powerful Mayuki, or the mysterious and spiritual Kuu?