Glitch is a metal firefly that has lost its memory and identity.
Welcome to a world where woollen creatures once lived in peace. Stuffy is a well-meaning but rather clumsy stuffed animal that wanders the world alone.
Was Stuffy left behind? Where did all these machines suddenly come from? And what does Glitch have to do with any of this?
The world of Woven is filled with obstacles and challenges.You will have to find blueprints of animals to modify Stuffy's shape and abilities.