Wunderling
Take control of the Wunderling, a low-level video game goon who has just unlocked the power to jump. Unable to stop or change direction at will, you will need to plan ahead and master the Wunderlings’ abilities to navigate treacherous scrolling levels and chase down that pesky Hero.