After losing its home, one lonely Wum must travel the length and width of the world to find a new place to live. From the metropolitan haven Popocity to the cavernous Bliekopolis, our Wum will discover magical places and encounter strange creatures. But this Wum is no traditional hero and only by using wit and charm can it succeed in this massive journey.
Wuppo is a two man passion project, with hand-drawn visuals, an extensive soundtrack and a huge world to explore.