Tracks in the mountain with different theme park type settings.
Upload the experience by winning various stages and you will gain access to new vehicles. Get coins and buy improvements to upgrade them. Nitros (turbos), Power of resistance, Manoeuvrability are the elements with which you can pimp your cars.