YEAH! YOU WANT "THOSE GAMES," RIGHT? SO HERE YOU GO! NOW, LET'S SEE YOU CLEAR THEM! 2
So, we developed this game with cute and comical stickman characters for you to fully, thoroughly, and enjoyably play as many times as you want!
There are a total of 30,375,000 combinations to choose from! Make something cool, or funny, or cute, and really express yourself!