A Floating Non-platformer
In Ynglet, you jump, dash, slide, bounce and float your way through an abstract, effervescent sky. Melt into the reactive, dynamic soundtrack, while beautiful colors make every moment a visual treat.
In this experimental platforms, we did away with the most basic building block of the genre: The platforms.
With a dynamic, reactive, beautifully complicated soundtrack, you'll make a new melody with every move you make.
The hand-drawn art style evokes every absent-minded drawing you ever made in the margins of your school notebooks.