Walk upside down, on walls, in fact walk anywhere you can get to. Your suction cup feet let's you stick to any surface. You will unlock new abilities, encounter physical puzzles, secrets, ferocious enemies, paint your character and much more, in an abstract but logical universe that challenges your perception of the third dimension.
In Create Mode you can build your own levels while playing them. And you can share your levels and character designs with other players.
Youropa is made with passion by a small group of friends over a period of 15 years.