Youtubers Life 2
Create your own channel and decide which is the best content to cover: trending video games, improvised streamings, professional reviews... Or all of them!
Collect cards to make the best content and choose the most suitable reaction for each video and situation.
Discover every corner of the city! Record videos on the way or post photos on Instalife, capture popular trends. Investigate each location to discover secret areas, iconic characters, and new missions to win exclusive prizes for your videos.
With three main neighborhoods: Downtown, City Hall, and Port, you'll have lots of places to explore, shops, cinema, gym, and even a disco. Find new trending topics in each place to create amazing content!
Interact with the community to make new friends and develop relationships with them. Find your soulmate on your way to fame. Meet popular youtubers and help them to receive new items, cards, and skills!