Embark on a high seas adventure rich with action and exploration in Ys X: Nordics! Experience the perils of Obelia Gulf through the eyes of Adol Christin and his unexpected ally, the pirate Karja Balta, as they help save the people of the gulf from the mysterious immortal monsters known as the Griegr.