Yumeutsutsu Re:After
To answer the requests of the fans, here are five new stories of what happens After.
Yumeutsutsu Re:Unification: Follow Ai and Kokoro as they find themselves in charge of the creation of a fan disc for their succesful game. This time, Ai is tasked with the SD arts, while Kororo is tasked with the plot!
Deadline rather than paradise: Saki is now relaxed and planning a trip overseas with her lover when a call for help from the second game team comes in: "Our scenarist went AWOL." What will Saki choose?
Married Life: Ai and Maria have moved out of the dorm and now live in their own house. But married life is fraught with its own challenges.